
Mgr. Jana Krátká
Během studují Speciální pedagogiky v Hradci Králové jsem začala pracovat s dětmi ve volnočasovém zařízení, poté jako asistent pedagoga a školní speciální pedagog. Mám zkušenost s přípravnou třídou, ve které jsem učila po studiu Učitelství pro první stupeň ZŠ. Cílovou skupinou jsou děti v předškolním a v mladším školním věku. Ráda se věnuji reedukacím a prevenci individuální i skupinovou formou vzdělávání.
Aktuálně pracuji jako školní speciální pedagog na základní škole, tato práce mě baví a naplňuje. Je to jeden z důvodů, proč se i dále snažím vzdělávat, navštěvovat různé kurzy a školení, díky nim pak můžu s dětmi lépe pracovat a pomáhat jim.
Absolvované kurzy, školení a semináře
-
Trénink jazykových schopností podle D. B. Elkonina,
-
Elkonin do školek (Navazující kurz k preventivní stimulační práci s velkou skupinou v mateřských školách a přípravných třídách),
-
Diagnostika matematických schopností a dovedností, varianta pro pedagogy škol a školní poradenská pracoviště,
-
Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, varianta pro pedagogy škol a školní poradenská pracoviště,
-
Diagnostika školní připravenosti, varianta pro pedagogy škol a školní poradenská pracoviště,
-
Signály SPU na počátku školní docházky (Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky),
-
Jak efektivně vést speciálně pedagogickou péči pro žáka s dg. SPU,
-
Specifické poruchy učení,
-
Dyslexie a dysortografie prakticky,
-
Dyskalkulie - reedukace - mladší a starší školní věk,
-
Pomalé pracovní tempo a možnost jeho rozvoje - Program pro rozvoj pracovního tempa (ROPRATEM),
-
PAMIS - intervenční program kognitivní stimulace paměti a pozornosti,
-
Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou - Maxík,
-
Logopedický asistent - podpora přirozeného rozvoje řeči dětí - primární logopedická prevence,
-
Grafomotorika a vše co k ní patří.